Service Tegoed voor Fiets

Service-tegoed-fiets

Bij aankoop van een nieuwe fiets zorgt Kramer Fietsen ervoor dat jouw fiets in een uitstekende conditie op de weg blijft. Om deze reden geven wij bij al door ons afgeleverde fietsen een service tegoed. Dit service tegoed hebben wij al opgedeeld in het rijklaar maken, 3 servicebeurten en een leenfiets bij reparatie. Op deze manier willen wij de levensduur van de fiets kunnen verlengen, doordat wij de fiets vaker terug zien in onze vakkundige werkplaats.

Te ontvangen Te waarde van
Zadelruilservice €20,-
Gratis Rijklaar maken €80,-
Gratis Servicebeurt na 3 Maanden €60,-
50% Korting op Servicebeurt na 12 Maanden €30,-
25% Korting op Servicebeurt na 24 Maanden €15,-
Leenfiets bij Reparatie
Totale Service Tegoed €205,-

Servicebeurt online inplannen

Wij gaan jouw agenda niet bepalen. Daarom hebben wij bij Kramer Fietsen een online systeem waarin je zelf kan kiezen wanneer jouw fiets langskomt voor een servicebeurt. Om de fiets weer zo snel mogelijk de weg op te krijgen hebben wij een maximum van 5 servicebeurten per dag. Op deze manier blijft er ook nog genoeg tijd over voor reguliere reparaties.

Vakkundig Rijklaar Maken

Wil je een fiets die vakkundig rijklaar gemaakt is? Dan ben je bij Kramer Fietsen aan het juiste adres. Tijdens het rijklaar maken bevestigen wij allen onderdelen en bouten op het juiste moment. Dit heeft als effect dat je een stijve fiets krijgt, waarvan de onderdelen niet lostrillen tijdens het gebruik. Dit voorkomt dan weer op zijn beurt onnodige schade. Hierbij kan je denken aan een spatbord dat lostrilt en tegen de fietsband aanloopt. De fietsband zal hierdoor kapot kunnen gaan. Ook monteren wij de onderdelen met behulp van het juiste montagevet. Zo blijft het ook na enkele jaren mogelijk om de trappers, zadelpen en stuurpen los te krijgen. Bij Kramer fietsen doen wij er alles aan om zulke situaties te voorkomen.

Waarom een servicebeurt?

Juist om deze reden geven wij de fiets na enkele maanden een gratis servicebeurt. Door de nieuwigheid van het materiaal is het niet uit te sluiten dat het materiaal enigszins gaat “zetten”. Tijdens de servicebeurt zetten wij alle onderdelen opnieuw op het juiste moment. Zo voorkomen wij klachten en houd jij als klant een super fijne fiets.

Wat houd een servicebeurt in?

Tijdens het uitvoeren van een servicebeurt letten wij eigenlijk om alle punten van de fiets die wij ook nakijken en veranderen wanneer wij een fiets rijklaar maken. Dit zijn per fiets ongeveer een 30-tal verschillende punten. De meest te verbeelding sprekende voorbeelden zijn het afstellen van de versnellingen. Door een juiste afstelling zal de fiets makkelijke schakelen tussen de verschillende versnellingen en zal de schakelnaaf minder snel slijten.

Omdat een fiets een gebruiksproduct is zal er altijd wel enige slijtage plaatsvinden. Juist om deze reden raden wij het aan om jaarlijks één keer de fiets een onderhoudsbeurt te geven. Het service tegoed dat je krijgt bij aankoop van een nieuwe fiets is vooraf al ingedeeld. En is met name een korting op de werkuren. Extra materialen zoals een versleten fietsketting of remblokken vallen dus onder het meerwerk. Dit komt omdat iedereen zijn fiets op een andere manier gebruikt en dus andere aandachtspunten heeft. Wanneer jij de fiets bij ons komt brengen zullen we samen de belangrijkste aandachtspunten doorlopen en bespreken.